torsdagtorsdagtorsdag

nu är jag alone at home, mamma pappa och lisa åkte kl7 imorseeee!! up to stockholm and söderhamn.dit jag ska åka imorgon med syster M, först en liten tripp till sthlm där vi ska kolla runt lite och kanske shoppa nått (a) sen vänta på pappa som vi med han drar vidare till s-hamn, till släktingarna.Länge sen sist :( men det ska bli kul:) :) :)
ja vad har jag gjort idag,städat nästan hela huset så jag har varit lite duktig iaf :)
ätit lite mellanmål idag också faktiskt,haha. och nu äter jag mat, blev lasagne. ( konstig stavning :S )
nu har jag hostat i 2 veckor ( fast är betydligt bättre nu) och är fortfarande förkyld,när ska detta sluta är ju stora frågan?
geeewd så blek man ha BLITT,gaahh..spöke? men blir la så när man har varit/ är sjuk tråkigt noog..är nog inge bra ide o sola då..som mamma säger,bäst att lyssna :)
men snart så är ju våren här och det gillar vi s å å å å otroligt mycket : ) då får man passa på att få lite vårsol  på sig! :D
ikväll blir det nog att sova tidigt upp kl 7 imöööra..
för imorn blire buss till norrköping,swebuss till sthlm och bil till söderhamn..ett jääkla åkande blire allt ;)
så jag kommer vara borta i helgen, hoppas ni får en trevlig o bra helg så hörs vi när jag kommer hem : hihi
puss & kram

    




Kommentarer
Postat av: Bella

ha det så bra!!

2009-02-19 @ 21:11:02
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0