uppe med tuppen

nästan...
gick upp skapligt tidigt idag iaf, lite innan 8 va hon nog.
blev att jag hänka med syrran in till jobbet iaf, de håller ju nämligen på att flytta FACE STOCKHOLM till en ny lokal lite mindre som ligger korsningen mellan S:T Persgatan och Gamla Rådstugugatan, bredvid Tönrosa ungefär.Öppnar 4/2 nu på onsdag alltså. Fanns ju en del att göra där nämligen.. men mest till för snickare och sånt.. vi gick en sväng till myrorna, som jag tror att jag bara varit en gång innan..och visste inte att det var sådääääär stort, fanns ju en övervåning påt.sen drog vi till ÖB eller jag, för att kolla dammsugare till papsen min, men fanns ingen däär.. så jag åkte ut till JULA där han sett någon på internet som jag skulle leta efter, åh herremingud  vilket styr jag hade kunde inte hitta den nån stans alltsåå.. blev alldeles svett av att springa runt där, hittade den till slut och inte fan orkade jag leta efter påsar till den, haha.var så jävla trött  och hungrig så det sket jag i! åkte till MAX där jag mötte upp dani som varit hos tandläkaren :P så käka vi där sen åkte hem.
och nu har jag testat den nya dammsugaren, funkade suveränt (Y) men var ju ingen värsting, billig va den :D så nu har jag städat alla 3 bilarna, sviiinkallt ute, men på dagen var det solit och fint väder :) så fick några solljus på mig iaf den tiden jag var ute haha. skulle åkt skriller med bella men blev inget med de, får vi ta en annan dag?! :)
Nu ska jag strax hämta lillsis som kommer från bussen så ska vi åka och handla!

så ser min dag ut,helt okej faktiskt :)

och ikväll blir det badminton, wwwwweeeeey! :D hoppas det går bra, höhö





pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0