Very Nice Friday

åkte till bella en sväng där vi spelade gammalt  hedligt super nitendo :D riktigt skoj, kommer så väl ihåg nästan alla banor ju haha.
sen åkte vi och tittade på innebandy,där vi träffa sampan, carro o lisa och linkan kom vartefter :) lite snack blev det lite smått planering om nästa helg ;)
viken förlorade rätt stort :( synd där!
efter innebandyn åkte jag till anton, där lina och anna var :) dom drack vin mm,jag vatten heh. blev massa snack om allt möjligt, alltid lika trevligt!
de forsatte mot davidssons där de fick skjuts av mig dit, hah såå långt äre ju. jag åkte hemåt! känner mig ju lite smått "sjuk" hostan vill ju inte riktigt ge sig.. men det var trevligt att få umgås iaf :)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0