2009

och redan 3 januari .. haha

Nyår blev först middag hos matilda med tjejerna, hannes och gabbe. Trerätters middag, skit gott :) mätt och belåten kan man lugnt säga! Drack, snackade och smaskade på godis och meloner :) jätte mysigt och trevligt.
vi tjuvstartade och smällde några smällare eller vad man ska kalla dom :P
Klockan började närma sig 23.00 så vi drog vidare till wigren där det var full fart med fest och fullt med folk,strax innan kl slog 12 drog folket ut för att fira tolvslaget och se raketerna, vi gjorde en egen raket också ;)
vi tjejer var väl lite sega med drickandet så Carro, Sampan och jag drog hem vid typ 1, till mig medans de andra åkte hem. Drog fram madrasser och låg och snackade till hm.. 5 kanske? oo det började ströömma in folk vi var tydligen först hem..haha men så kan det va.
Det var iaf ett bra nyår, och detta året ska bli ännu bättre =)
år 2008 var jätte bra fast vissa dåliga tider också :/
var  ju i England och reste ju med mina vänner till Bulgarien( fast jag var lite halv sådär sjuk )
2008 kan man säga var ett jädra fest år :D och det ska vi fortsätta mig, helt klart! 
Jag är iaf glad att jag har mina vänner och vi har haft det så himla roligt och kommer ha det i fortsättningen! <3

Några nyårslöften har jag väl, men får väl se om jag kommer hålla dom :P

puss 

Kommentarer
Postat av: Lina I

Synd om dig som varit sjuk 2008 men som sagt har ju varit många bra stunder ändå, hoppas på att 2009 blir ännu bättre, bara man är positiv så tror jag det blir så:) Puss<3

2009-01-03 @ 14:37:09
Postat av: cicci, till Lina

mm :( jo det har de!, får hoppar på det :) åh bra början på 2009 o vara lite sjuk med :( typiskt!

<3

2009-01-03 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0