22.48

 

uuh en sån värk i magen jag har haft hela dagen :( buhu inte kul alls.
var väl inget så där jätte bra på tv nu ikväll..har på 4an nån film, X-men 2 tror jag.. sitter och tittar ibland.annars tittar jag runt lite på olika sider med kläder, åh så mkt fint och härliga kläder det finns men man vill ju ha typ allt också :/ hittade dessa mysiga sommarkläder (ovanför) på forever21 :) jag bara längtar till sommaren alltså så ja ryser i kroppen! men den kommer så småningom ;)
tittade runt lite på bloggar om massa hår och hårvårds tips, och nu blev jag sugen på att göra någonting med mitt hååår.. känns lite tråkigt just nu! får väl se om jag tar mig i kragen och gör något åt det.
nog om detta..nu är det kväller och hoppas ni haft en trevlig kväll! ska dra mig till sängs.
puss




Kommentarer
Postat av: C

Jaa, det är skönt! :) klart vi ska, skitkul ska vi ha också!! Men vart vill du nu då!? Jag kan inte bestämma mig.... ;D Och du, fan vad du fixar/vill fixa ditt hår jäämt, haha... :D Du är ju skitsnygg nuu! :):D <3

2009-01-26 @ 14:27:30
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0