Are we Human

Idag har jag jobbat 10-18 och det var väldigt dött må jag säga.
Tänk om det vore sånna dagar som vi jul och nyår nästan jämt? men viken är ju viken hehe.
pappa har fått en lånbil för hans är inne på reperation..oh vilken seg hög vi fick..haha närå men slö är han allt!
jag fick prov köra den till jobbet : ) den är ändå sköön.. nya V70, röd dessutom hehe. vi ska ha den i mer än en vecka!!
volvo v70 är nog de skönaste bilen jag har kört..dom är såå mjuka och härliga att köra, haha så knäpp jag är men så äre ;)

Tittade nyss på Grammisgalan och bästa låten blev EMDs Jennie let me love you, gud såå sööööta dom är :) :) my boys hihi bra val people!

idag känner jag av lite träningsvärk sen simningen tror jag, hehe.. men gud så skönt det var att simma!
nu sitter jag här i min säng med min lilla isbjörn till kisse, så knäpp den där katten :D
lite massage skulle inte skada ? :)

trevlig kväll : )
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0