Borde görat oftare!

Idag åkte jag in till Norrköpings Badhus med mamma och mia :)  jätte länge sen jag var där sist :O
Först simmade vi motionssim 800 m tror jag det blev,jobbigt värre haha. sen bubblade vi det var skit skööönt, efter de simmade vi några längder till sen gick vi in och satte oss i bastun och det var också as länge sen jag gjorde, basta alltså..sånt här gör jag för sällan... sen la jag mig i solariumet och de var skönt också :) bara haft det skönt idag ,ihhihi..och som sagt det här gör vi banne mig för sällan,det är så underbart skönt!
sen åkte vi och käkade på en Grekisk Restaurang som ligger vid syrrans nya område :D GOTT, först förrätt nybakat bröd med tzatsiki,jammi.. sen käkade jag fläskfilé, färsk friterad potatis med bearniesås :) :) vi åt där för 6 år sen kanske?hehe
den här dagen har varit jättebra =)
1 gång i månaden sa vi va?
när vi satt på den grekiska så sa mamma att vi måste åka till grekland igen!!! så nu ska vi titta på resor :):)

     

God kväll :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha visst gör de :P taack så mkt :D ååh maten ser good uuuut! :P

2009-01-07 @ 14:29:16
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Linis

Mysigt det lät=) Utomlands<3 hihi avis blir jag om du åker

2009-01-07 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0