Bra helg


I fredags åkte jag in till stan med syster och dani, vi tittade på bio, nya Wallander filmen Hämden. Den var riktigt bra, värd att se! jag vill se den igen haha :)
efter bion åkte vi till akuten för att farmor var där :( vi lämnade lite mat till henne, hon hade varit där flera timmar utan mat,buhu.. tror hon blev glad att vi kom iaf :) det var lite jobbigt. . men nu är hon hemma och mår hon bra! sjukhus är ju inte det roligaste stället att va på :/
Lördags morgonen blev sovmorgon för mig, runt halv 1 åkte jag ner på vika med little Lis för att kolla in rean på valdixi ;) köpte mig en t-shirt ( :
senare på eftermiddagen följde lisa och jag med pappa ut till tryserum ( j.wigren) för att se på när grabbarna körde på isen, men det var lite problem med bilen så vi tog våran bil och körde några runder,haha riktigt skoj :D
   
M
ot kvällningen åkte jag med Lina och sampan till Lisa där Carolin var, vi körde rock band som är skit skoj ;D men jag är inte riktigt haj på trummorna, kör gitarren ist ;) blev lite dricka och rätt mkt skratt :D :D åt blötfisen haha så kul man kan ha åt en sån sak!!
framåt 11 åkte vi ner till melkes, där vi såg en vinglande sara på vägen ner ;) haha
det var bartömning på melkes och det är väl klart man ska passa på när det är i vika, höhö. trevlig kväll med mkt mkt folk, snåla viks-folk hahah näädå, det var roligt :)
klockrenast var iaf PURJOLÖKEN, haha typiskt lina :D

tack hörrni !! :)


Nu A Lot Like Love!


Kommentarer
Postat av: Bella

stackars farmor :( hoppas hon mår bra nu. hon får ju ofta åka till sjukhuset tycker jag, stackarn :(

2009-01-12 @ 11:50:21
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: Ja det var nog bäst att inte gråta då, det kanske bara hade gjort det värre.



Ja typiskt med knät, gör lite ont och såret blodar fortf. Men det är inte så svullet så jag hoppas att jag slipper nålen den här gången.

2009-01-12 @ 18:42:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0