Helgen :)


denna helg har jag tagit det lugnt.. nästa vill jag f f f f f f f f f eeeesta! :Dhoppas det finns någon som är sugen? :)
var till stan en heldag, åkte runt lite ute vid Ingelsta, var till rusta, ONOFF, elgiganten och MAXi. lite ont om cash är det väl men handlade lite iaf :) köpte mi guitar hero, en kjol och lite hårprodukter.
blev lugnt på fredagskvällen var hemma med familjen :) fast nästan alla var ju sjuka så det var väl inte så kul . bara jag slipper bli smittad så är jag nöjd!
igår kväll åkte jag in till söderköping för att hälsa på johanna  som var barnvakt åt Anna, Alva och Fille ;)  vi åt hemmagjorda hamburgare, drack drinkar, spela guitar hero som jag har blivit jätte öm på handleden av, och så tittade vi på en film :) Mr.Deeds, riktigt rolig film faktiskt haha. Tack för en trevlig kväll :)
på hemvägen åkte jag förbi gusum och kolla knutgubbe såg väl lite folk som vad utklädda..skulle hämtat daniel men han var för full så det blev inte så.
blev rätt sent igår för mig så jag tog mig en sovmorgon idag skönt vare!
Lisa och jag städade varandras rum idag, vi kom  på att det är roligare än att städa sitt eget,hehe..jorråå!
Nu sitter jag här och lisa kör lite guitar hero, vi behöver träna påt men vi ska nog klarat galant så småningp,;)







jag sa ju rääh

P Ö S S




Kommentarer
Postat av: Daniel

(A) kram påre

2009-01-18 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0