jag e inte bitter

Igår spelade jag badminton med lina, första matchen vare.. och det gick la inte så jäkla bra för mig, otur hade vi typ hela tiden! :@ bleev jäkligt arg på mig själv haha..
nästa gång måste det fan gå bättre, får vänta till näst nästa måndag för linkan är böörta på måndag!
hoppas det går bra för dig med kursen :) riktigt roligt för dig,hihi <3

laddade ner en del filmer igår när jag inet hade nått speciellt för mig, tittade på en igårkväll. The sisterhood traveling pants 2, riktigt bra faktiskt,kom lite tårar ibland!

Åh nu, håller på att leta & söööka jobbbb............alltid lika roligt finns ju så oooootroligt mkt.. NOT!

höres


Robert och Björn är ju för jävla roliga :D speciellt BJÖÖRN !  igår på Idrottsgalan. .





Kommentarer
Postat av: emma

finns ju fasen nästan ingenting på jobbfronten :/

2009-01-20 @ 19:00:16
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

nää lr hur så jävla trött på de :( jag hoppas de vänder för oss snart!!! :(

2009-01-20 @ 22:03:04
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0