Lördag

igår kom sampan och bella hit vi tittade på Let's Dance, blondis åkte ut..woow!
Snackade och planerade lite smått om kommande events,
Det är ju så att Lina, Bella,Carro och jag fyller ju år ganska nära varandra och snart, så vi tänket väl dra ihop något skojjsigt..ni får vänta och se ;) får bli en liten surprise :D



Gud vilken hemsk natt/morgon jag hade idag usch usch..
verkligen en mardröm men kommer inte ihåg vad jag drömde,
typiskt men det var hemskt iaf :( handlade nått om oss iaf.. men tur att det bara var en dröm.

blev en lugnkväll denna också, var ju lite sugen på att festa i stan..
men ekonomin är ju inte på topp just nu för denna tjeja :( buhuu
blev lite mys med tjejerna då ist :)
bells och jag åkte och handlade lite snacks till kvällen som tillbringades hos mig, så vi tittade på Körslaget,
och Magnus åkte ut, what? jag som gillade hans kör :( så tittade vi lite på bebisar på internet också..så sööta :)
sen droppade sampan, lina och lisa in också :) så kikade vi på Wallander, Mörkret.
 länge sen jag såg den, men den var bra men lite hemsk..usch :(
myspys och trevlig kväll med flicksen :) <3



godnatt, puss







Kommentarer
Postat av: emma

tack så jättemkt söt :D <3 jaa de var så jävla gott alltså förstorade magsäcken tror jag :P hehe <3

2009-01-25 @ 14:07:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0