Onsdag

inte lätt när det är svårt.

nu sitter jag i min säng med min dator, där jag har tillbringat de senaste timmarna eller nästan hela dagen ..nää usch så det låter :S men jag tittade nyss på Sex and the city avsnitt iaf. goodie
har städat mitt rum lite iaf, behövdes veeeerkligen, tränade lite idag också eller gjorde några övningar :) så lite aktiv har jag varit idag i alla fall.. och det slutade med att lisa och jag åt pizza, bra slut på denna dag :D

det är såå himla mycket jag vill göra nu, tittar på resor hela tiden men med denna familj så kommer aldrig nått att bli bestämt :( buhu..för jag vet ju att alla vill, t o m pappa?
jag vill färga mitt hår nu också, kanske inte är dags än men vill görat nuuu....typiskt!
vill göra naglar också eller att syrran gör på mig, typ förstärker dom eller nått sådant..
vill ha ett jobb, men det vill ju alla ..behöver verkligen ett nu :P
men vad behövs då till allt detta typ allt.. peeeeeeengar? och till de måste jag ha ett JOBB. ååh
men nångång ska jag väl få till detta, hoppas på det !!

i helgen är jag sugen på fest, var ett tag sen för mig nu :O men det ska nog fixas till ! ;)


bjussar på en härlig bild <3
saknart




godnatt och sov gott puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0