onsdag idag

idag åkte jag ner med mor på "the city" i vika, gjorde lite ärenden, mötte upp syster lisa som kom från bussen rätt tajmat :)
vi gick in och kikade på valdixi, gick runt och kikade lite och snackade..så var det dags för lunchdags så jag fick rycka in i jobbet ett tag hehe, lite snabbt sådär, men det gick skit bra fick faktiskt än del sålt ..good cicci!
syster var kvar med mig, snällis ! köpte mig en lila jacka/tröja.
fick min efterlängtade lön idag också..great great :)

och vet ni eller, jag fick med mig min syster på en solning, haha lite kors i taket där ;) men nån gång måste ju vara den första sa hon! rätt så rätt gumman lilla :D
hon var så dutttiii ;)
kändes som det var läneg sen för mig nu..sköönt var det och behövdes lite kände jag ;)

tittade på semestersvenskar förut, och vill bara åka till solen & värmen bara meeeer och meeer när jag ser det däär. vore så jäkla unerbart!
Nu kolla ja på Made in sweden, kimpan då lämna ju skiten :O ?

skulle behöva massage nu, har rätt ont i min rygg :S måste fråga mammi!!

inge vettigt på tv nu va ?

snart helg :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0