work out

idag har jag faktiskt tränat, hemma dock, men det funkar lika bra det :D gjorde några mag och ryggövningar först, sen tog jag fram gummibandet och körde lite armar..sen kom jag på att vi har ju en boxningssäck, så då letade jag fram den och pappa satte upp den i tvättstugan :P så nu har jag boxat lite på den, gud så trött jag blev, skönt att få slå till lite hårt ;) slog så mkt så att jag är alldeles skakig i händerna/fingrarna nu :S ups.
jag älskar verkligen att träna det är ju både kul och bra ;D, är ju lite lat men när jag väl tränar så är det så kul :D skulle vilja börja på någonting kanske boxercise? eller nått liknande .
nu blire dusch sen väntas mat :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

nae, killarna har bandmöte ute i livingroomet! Gört när allt är klart och uppsatt

2009-01-26 @ 21:32:12
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Bella

Du får börja på vattengympan, jag går med felle & mamma. Vi frågade om det fanns platser kvar och det gjorde det :D

2009-01-28 @ 12:12:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0