Syns i dimman ;)

imorse var jag på möte, arbetsförmedlingen.det gick bra, snacka lite och så där :)
kl 9 var jag där så när jag kom hem la jag mig i sängen igen för jag var jäkligt trött och om jag inte fick sova liten stund tror jag inte att ja orkar med kvällen haha.. riktigt skönt var det att få sova 1 och en halv timma :D behövdes ;)
har hjälpt mamma att städa och plocka undan lite skit, nu har jag inget att göra ska käka snart..så jag har fixat lite och sminkat mig, lite tidigt me what the hell ;) är man lite uttråkad så är man.
Ska åka in med bella till stan, till emma vid halv 7 typ sen är det feeeeeeeeest :D

ses i baren hoppas jag, PÅ PALACE BTW!!

PUSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0