tisdag

är vi syskon?

___
just nu sitter jag och tittar på nått konstigt program, Exrema kroppsskulpturer...
de hänger upp sig själva i sin egen ut, sjukt äre :S men ändå häftigt att titta på! 
 
idag har det inte hänt så mkt, sover så länge på dagen :/ skönt är det ju men dagen går så fort då..
solat har jag gjort idag iaf och lagade mat till familjen :) lax, potatis och kall sås. muuums är det !!
Började rensa lite bland mina alla papper som jag har sparat (jag sparar allt) det är så roligt man hittar ju massa gammalt roligt :D

sampan kom hit en sväng skrev ut en bild, och så tittade vi på andra avenyn som började idag också :) men låångt kvar till nästa avsnitt nu juu..

imorgon blir jag ensam hemma ett tag..hum vad ska jag hitta på då? får se, söka lite jobb kanske?..

godnatt
PUSS





Kommentarer
Postat av: emma

jaa jag blev jätteglad :D tack så mkt :D

2009-01-14 @ 21:36:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0