Vill ha sommar

tittade nyss på andra avenyn..mkt problem, överraskningar, lögner mm och vad jag hatar GREGER den jäveln! haha
men det är ju så spännande och nu är det långt kvar till nästa avnsitt. blää

vad gör jag på dagarna, inte allt för mkt :( måset göra nått åt detta snart.. fast är ju inte allt för enkelt? vill ha ett JOBB.nuuw!
Fast lisa & jag var duktiga idag och åkte o handlade åt papi, så nån nytta gör jag väl iaf (a)
rätt tomt i plånkan också så man kan ju inte göra så mkt då heller :S växer snart fast i sängen min ..OH NO!

vill färga mitt hår också..allt man vill göra i stort sett kostar ju pengar :/ och det är ju rätt dåligt på den fronten med det.

häromdagen så beställde jag lite grejer från H&M :) blev 2 bikinis, ett par skor mm..men de tråkiga är att kommer så sent, leverars typ vecka 8 och vecka 14 :O fast det är ju till sommaren så,  den som väntar på nått gott..
NU vill jag ha sommar!

see yaa

pussis



fabulous








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också färga håret. IGEN. Jag vill köpa köpa köpa saker och kläder. Varför är man inter stenrik för? Kan du inte kolla upp ifall vi har en rik gammal moster eller dylikt?

2009-01-20 @ 23:22:27
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: emma

JAA jag med hatar greger! alltså fyfan vad jag hatar honom varför var han tvungen att börja i serien för?!?! ååh bikinisar vill också köpa de och längta tills man får använda doom :D <3

2009-01-20 @ 23:52:13
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

jaa fy fan usch på honom verkligen!!!!



jaa men skoj och längta och jag hoppas de går fort för den här årstiden är så tråkig nu juu..



tack så jättemkt söt :)) är faktiskt nöjd! jaa de gäller verkligen att ha tålamod när man ska komma på hur allt går till och sådär men om du vill kanske jag kan pilla lite på en header till dig nåndag ;) <3

2009-01-21 @ 00:37:21
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0