Jag vill ...




Jag tittade på programet Semestersvenskar som började idag...åååh gud så frestad jag blir.. jag vill jag viiiiiiiiiilll åka utomlands till solen och väärmen. Jag satt faktiskt med syster idag och tittade på resor  runt maj nångång tänkte vi, vore nått..:)
tittar nu på made in sweden som också börja idag med idol juryn! var väl höm.. sådär..de verkar så arga & sura :S gillar semestersvenskar bättre :P

idag var jag hemma själv på dagen och sotarn kom och hälsade på, så jag lagade/gjorde lite mat till familjen medans han fixa & trixa ;) 
sen  tog jag mig en promenad ner till viken och mötte då syster som var på väg hem från bussen :) jag skulle gå förbi bibban och lämna tillbaka filmen vi hyrde då hänka hon dit, men inte längre :O jag gick ner till jobbet för att hälsa på och snacka lite skit :P
när jag kom hem så åt lisa och jag kycklingsalladen jag hade gjort, MMMM så gott det var :)
sen så...hmm.. åkte syster & jag och handlade lite, känner mig som en riktigt hemmafru haha :P blir väl så när man inte har så mkt annat att göra .

jag måste söka jobb!

vi hörs :) PUSS





Kommentarer
Postat av: C

SÖK JOBB unge!! hihi puss<3

2009-01-15 @ 10:13:32
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Anonym

sök **** idag! :) puss

2009-01-15 @ 12:14:45
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: :O

KRAM

2009-01-18 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0