waaaaruuuppp

ONT I RYGGEN,gud vilket tjat det är på määä.......!
har t o m ont i händerna, fasen vad bra boxningen gav, like it! oh yeah.
det där ska jag definitivt göra oftare!

andra avenyn idag rå, ja vad kan man säga om det. greger är en böög! :@ finns väl inte så mkt mer att säga om det. vänta ännu en till vecka på nästa prograam..yeye
tittade lite smått på handbollen också, sverige are winner! wwwwweeyyy :)

var lite uttråkad så sa jag till syrran att vi skulle testa lite kläder om man kanske hittade någonting i garderooben som ligger gömd kanske? hmm.. men kläder hitta vi :)
är ju bara hemma hela dagarna i mjukis i stort sett, det är tråkigt! får ge mig ut på nått imorgon..

nu sitter jag som en hösäck i sängen och tittar på favvo kvällsprogrammet NAVY CIS !

torsdag blir det bio med pappa tror jag :) det ska bli trevligt hihi.
fredag blir till feeest som jag har längtat :D och med vännerna dessutom,länge sen nuu..vad jag har saknat! <3




jag&syster


gOdNaTT



Kommentarer
Postat av: emma

festfestfest blir de :D <3

2009-01-28 @ 13:51:10
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0