what a day

Idag har Lisa och jag fixat med alla våra 20 par jeans som vi har som ligger och gör ingen nytta i påsarna, vi har tagit lite kort och  mixtrat lite, tänkte lägga upp dem på blocket tror jag.. :P
vi har även en barnvagn på blocket också som vi försöker att få såld..då kanske jag kan få lite cash till att köpa ett guitar hero, hihi. blev ju lite sugen på att köpat faktiskt.. veeet man kommer kanske tröttna på det efter ett tag..so what? gör man väl med allt.
Följde med mor ner på viken idag också.. först till auktionsbyrån och lämnade in lite grejer där som vi fick en liten slant för haha.. jaa vi har mkt kläder och grejer som bara ligger här hemma och tar plats! bort med skiten och in med nytt ;)
blev lite fler ärenden gjorda, spelbutiken, ica och tittade in på vårt alternativ som jag köpte lite produkter som jag ska testa (: så vi plockade på oss lite grejs! apoteket var vi också in i och där köptes lite produkter också, bra grejer alltså inget skit här inte ;) haha

jag har faktiskt letat och letat massa jobb..men det är verkligen ont om dääää.. :/ fast jag har sökt 3 jobb iaf :) duktigt av mig,hihi :)

nu sitter jag och tittar runt lite på kläder till vår/sommaren..och kom på att  jag fyller ju år snart, eller inte snart men om 3 månader haha så då kan jag ju önska mig lite sommar/vårkläder till min födelsedag :D och som min syster kom på och sa:
- Du kan ju önska dig en RESA då som vi åker på :D
- YEEEEEEEEEEEEEEES, sa jag..haha :D :D
det blir perfa!

imorgon har jag planerat en trip till stan, får se om det blir med syster/systrar eller utan hehe..det märks ;)
tänkte åka runt lite och checka affärerna ute vid ingelsta och de. så det blir nog kul :) får komma ut lite från hemmet också hööh.

Mina tjejer åker på kryssning ihelgen också..hoppas ni får skoj :) blev inget för mig :/ lite tråk...
hoppas det blir fler gånger ;)

vi höörs ! PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va fasen, en barnvagn :P? vart har ni haft den gömd ;)?

2009-01-15 @ 20:02:25
Postat av: Bella

sv. haha nej jag vill inte ha den :P

2009-01-15 @ 22:25:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0