you go girl!

Godeftermiddag!

jag hade väldigt svårt att somna igårkväll,vet inte riktigt vad klockan blev,närmare 2 iaf :S jag hade ganska ont i ryggen innan jag somna så måste nog ha varit det.
men imorse när jag vaknade, OM jag hade ont i ryggen då må jag säga, och inte bara var det ryggen inte, hela kroppen i stort sett,magen känns det i kan jag lova! den där boxningen igår gav lite iaf minsann ;)
körde lite lätt idag med boxningen eftersom jag hade såååååån träningsväärk :P
och nu kom jag nyss in från en promenad ute i det vackra vädret, NOT :( men det var friskt och skönt iaf.
Nu är det nog matlagningsdags, mor och lillasyster kom precis hem.







höörs later!
puss



Kommentarer
Postat av: :O

:)

2009-01-27 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0