13 Juli

lite update om visfestivalen..
åkte ner torsdagskvällen med bella & lisa till carro, vi tog det lugnt eftersom vi kom ner så sent och vi var rätt trötta, iaf jag.
fredagen blev en lite shopping dag för mig bella & lisa, besökte lager 157, gick en sväng på stan, åt lunch på thairestaurang (skit gott) och en runda inne på systembolaget! Eefter de tog vi en power-nap och läsning i sexboken,hämtade carolin efter jobbet, sen hämtade vi emma och åkte och handlade införkvällen. 
förfestade i lägenheten och tog sen taxi ner till hamnen där vi träffade fler folk tex isa mm :) gick sedan vidare mot Palladium.
lördagen blev en riktig sovmorgon och seg dag. jag åkte hem senare på dagen..kände mig inte riktigt på topp :/ blir/blev nog lite trött av penicillinet,men nu har jag tagit färdigt de så nu äre slut för denna gång..blir säkert en nästa gång! :( hope not. men hade roligt på fredagen iaf :)

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0