2 Juli.........redan!

vart försvann juni ? :S

 nu var det länge sen sist.. men har inte orkat blogga, men har i alla fall haft det bra, solit och fint :) varit i stugan solat badat och lekt, kvällsmat vid sandvikeB och så har jag börjat jobba nu :)
ons-tors-fre-lörd ! is jobbtime.  tummen opp.
ätit på melkes med tjejerna har jag också gjort juu, sen blev det och dansa lite till Ken ring som va däär !

varit ute på grännäs och tittat på Nils Liedholm cupen var ja ju också.. torsdag fredag o lördag, jobbade i kiorren med isa också :D
mor & far är på husbil-semseter , lite avis är jag allt.
imorgon & lördag är det karnebåtfestival här i vika, skoj :) fast ja jobbar lördag så blir lugnt imorn men kör på lördagkväll ist ;)

mindre bra sak är att jag fått tillbaka mina utslag igen :/ så var hos doktorn igår och fick penicillin IGEN!
fast det har redan blivit bättre så det går framåt iaf (:

lite bilder från förra veckan .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0