7 Juli

helgen har varit ritkigt bra, den har bestått av både jobb och fest. :)
fredagen blev jobb för mig till kl 17, åt pizza med syrran på vika. därefter blev det förfest hemma på bladgatan med massa folk t o m syrrans polare ;)
påvägen ner mot "the city" lyckades vi få tag i en taxi som var på väg ner till vika ..haha sicken tur vi hade!
jag tog det lite lugnt på fredagskvällen eftersom jag skulle upp o jobba dagen efter.. jag skulle aldrig palla att " inte ta det lugnt, dagen innan jobb"  fattar inte hur du orkar lisa :P
lördagen bestod av jobb på dagen, mycket folk var det :)  efter jobbet kikade jag & syrran på karnevalstågen vid 4 medans vi satt och åt på Lilla blå :) efter blev det hem för att fixa inför kvällen..
förfesten stod rödin för,kl 20.00  sprang vi bort barfota för att kika på Zackarias som spelade på scenen vid hamnen, riktigt bra var det! sedan fortsatte förfesten hos jocke och det rullade in massa fler folk , och jag blev lite trött tog en liten power-nap ;) hhaha.. sen blev det fest för full rulle. vi dansa och sjöng till jan johansen vid öl tältet :D
riktigt lyckad kväll! tack höörrni.
söndagen blev slapp & sov dag för mig.
idag har jag jobbat och igår och så ska jag jobba imorgon sen bär det av till västervik för visfestivalen med tjejerna :)


jag har blivit så dålig på att ta bilder, kanske för min egna kamera är trasig ...men här är lite bilder från fredagskvällen at my home!
simp&lisa har lite fler bilder :)

emma & lisa :)


bella, carro o simp :)


c & c :)
och snurre!

lina, felle & bella :)


snyggve!


folks:)


liten del av folket :)

Kommentarer
Postat av: bejjan

snygg blogg :))

2009-07-07 @ 21:08:36
URL: http://bajenerkan.blogg.se/
Postat av: lisa

jag förstår inte jag heller. haha. ;D

2009-07-07 @ 22:43:42
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0