GAAAH!!

jobbat idag!
idag var det värsta klagodagen..flera "sommar turister" som har klagat på valdemarsvik idag, typ så som att dom sa till mig om det att det va mitt fel ungefär..liksom aha, vad ska jag göra åt det? ett par sa att det va typ bättre för flera år sen här? och de hade förväntat sig mer! jahaa men faan ÅK HEM DÅ!!! nästan så att jag skrek det.. neej men jag ville!
så här är valdemarsvik om det inte passar så DRA. så enkelt är det. :D
mycket folk idag så det blir mkt att göra men det är bra.
svänge förbi syster som jobba i kiorren och tog en glass efter jobbet . :)

igår åkte jag ner på vika med mams, paps & lillasyster till melkes för att äta nått gott :) o det blev de kan jag säga er. planka.. (såklart, typ, för min del heh)
var en riktigt fin sommarkväll o sitta där och äta i solen :)


m & p tog firreplanka (LAX)
 
 
                                       
     Lis  & Jag tog fläskfilé planka!



älskar er



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0