16 Juni

idag har jag gått en promenad igen, har varit så lat på sista tiden men nu jäklar.
Jag gick elljusspåret med dani fast han sprang och jag gick :P springa blir snart när jag tränat upp mig lite ;)
jag blev skit varm, det var så himla varmt ute idag :) me like! fast jag gillar inte att det blåser så mkt ..
sen tog jag mig en dusch och efter platta håret som tar 10 tusen timmar typ..vill man va fin får man  lida pin som sagt.. men ville inte bli fin till nått bara skönt att få platta håret annars blire ju så fluffigt vettni. 
tog en sväng ner på vika innan promenaden med systrarna bus för att sedan lämna ena vid bussen.
och jag har faktist varit duktig med att rensa plattorna här utanför och spolat av trädgårdsmöbleeera ;D de ni! riktigt roligt vare, Not!  


Kommentarer
Postat av: Dani

Coooling! Puss :)

2009-06-16 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0