helt underbart alltsåå!!!

" vet inte hur många gånger vi har sagt det"  :D

idag har jag legat hemma och steekt i solen med syster mary, vi åkte ner en sväng på viken för att hälsa på syster lis som jobbade i glass kiorren! :D sen åkte m med buss in till stan,jobbiigt...jag gled runt lite på viken, träffa bells och sen blev jag helt plötsligt klippt, haha så nu har jag klippt mig, hoppade in lite snabbt där ;) känns kort nu, fast det är inte kort men det är kort för att vara mig ;D
åt lunch på Lilla blå med Lisa efter hon slutat jobba, muums :)
efter bella slutade jobbat vid 18  åkte vi ut en sväng till fyrudden och åt glass, och guuud så himla underbart väder alltså :) sa det nog minst 20 gånger!
Idag började sommaren, vädret var så grymt härligt..haha kan inte sluta sägat :P




igår åkte jag ut med lillasyster till sommarstugan, där resten av familjen var. bara hade det så jävla skönt och bara njöt :D badade icke, men solade, fiska, rodde lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0