nu nii ;)


lite sommarkänslor idag på låååångpromenaden eller just ja inte långprommis utan det skulle vara mer träning ;) 
 som jag gick med mina systrar, plocka på mig ett lager med tröjor men en åkte av påvägen , för gud så varm jag blev.
haft en trevlig dag med mina systrar idag :)
åkte ut en sväng till gryt, ekön och fyrudden.
handlade mat och lagade köttfärssoppa sen.
tvättade pappas bil i biltvätten :P första gången haha
och som sagt tog en promenad :)

på tal om annat , jag vill klippa av mig håret... :O eller inte allt men en bit :P kanske blir nästa projekt!

Detta kommer bli Sommaren 2009's sommar plåga !! men jag gillart :D
Jag säger bara Parapapapapapapapapa Paparapaparapapara clack bum Parapapapapapapapapa!!!!




har inte updaterat om helgen och veckan innan, men det blev en del studenfiranden och festande :D haft riktigt skoj faktist!
och får väl säga GRATTIS till alla er studenter :D fyfan vad ni är braaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0