Onsdag 10 juni

och regnet bara öser ner .. :(

jag gick upp tidigt idag för att vara mig faktist.. 
Bella & jag var o  tittade på vårkonserten på vammarskolan, oj så många solo låtar och dans mm det var mot åren innan..en del mindre bra men andra riktigt bra :) och zackarias överraskade dom också så det var kul :D och lärarna hade ju en del suprises också, haha herregud.
en klassiker Gabriellas sång, den är ju så fin! och en nykomling fields of gold som också är så himla fin!
var nere på vika en sväng köpte mat och besökte bolaget, i tid för en gång skull  ;)
nu blir det och planera lite inför morgon dagen och dagen där på.. blir att åka fram och tillbaka norrköping-linköping-söderköping-viken-norrköping. typ så där tror jag.
men hoppas studenterna får lite bättre väder än det hääär !!! :(
-
:(

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2009-06-10 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0