wohooooooooooooo

det bara ööööööser ner regn!!! ( gjorde det nyss iaf) :P
:( : ( : ( :( :(

men man hade ju inte räknat med annat än regn nu på midsommar helgen så.
strömmen bara la av här på dan..kunde inte göra någonting..skulle precis upp o käka men kom ju då på att det gick ju inte o värma pizzan i mikron, så kom lisa med förslag, värm med en hårtork då? haha , men gick ju inte det heller..måste ju fan ha ström till allt, hur fan skulle man klara sig utan ström egentligen?

idag har jag åkt runt på vika först en sväng ner med paps och lisa, sen åkte vi hem och jag hämtade bella så åkte vi till systemet och det var KÖÖÖÖ, sen ICA och där var det folk, sen hemköp mkt folk där med och sen järnaffärn :P så nu har vi laddat upp inför midsommarhelgen, med mat och dryck! :D
städade hela huset nyss och gjorde lite fint till mor kom hem, hon blev glaad, hihih :)
ikväll ska vi familjen äta & fira lite midsommar eftersom alla ska åt olika håll imorgon ! har inget mig emot bara trevligt o gott :D
vad jag längtar  till imorgon och lördag dåå!!! haha hoppas det blir roligt :)
hörs ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0