19 maj....redan

har fått ont i min hals :(. vill helst inte bli sjuk nu tack!  hoppas jag bara inbillar mig :S
och så fick jag ju ont i min nacke i söndags, värkte som fan när jag vaknade på morgonen och kände mig skit stel..kunde knappt vrida huvudet utan att vrida hela kroppen, inte skönt det. men spelade badminton igår iaf och då kändes det ingenting bara lite efteråt men idag har jag ingen smärta men lit stel fortfarande.. men nu äre ju halsen , alltid äre väl nått eller?
idag har det varit en lugn dag för mig, blir nog det imorn också..jag får ladda batterierna till torsdag då jag ska åka till Ullared med bells, annika och felle :) och nån mer kanske?
och ladda på batterierna till fredagen då det blir Melkes där Zackarias spelar :D weeehooo!!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0