goodnight sweethearts

nu blire goodnight för min del..ska upp vid 4 snåret inatt :S kommer gå finfint ;)
för imorgon blir det en tripp till Ullared med bells & co. :D

denna dag har varit konstigaste någonsin... vädret alltså.
tog mig en promenad idag mitt på dagen då det var stråålande sol och vaaaarmt..men när jag var påväg hemåt typ halv-vägs så självklart kom det spöööregn och blööt som jag blev men jag fortsatte traska hem :P kände att det va länge sen jag gick i regn haha så det gjorde ingenting...men  sen kom det sol och efter de när jag skulle åka ner och möta mamma för att handla öste regnet ner, o det blixtra och åska utav sjutton :S typ höll på sådär hela dagen..wierd!
kom precis hem nu, paps lisa och jag har varit och övningskört lite, gud vad jag kommer ihåg när jag var i den sitsen kul det var fast jobbigt också:P

puss & ha en bra dag imorn det ska jag i Ullared hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh, jag berättar när vi ses. så jävla patetiskt bara.

hoppas ni får det kul i ullared! :)

2009-05-20 @ 22:46:18
Postat av: lisa

dumma blogg, det var ju jag.

2009-05-20 @ 22:46:45
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: matilda

shit är lisa redan så stor

tiden går föör fort

2009-05-28 @ 13:52:20
URL: http://periasoperoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0