Måndag igen

och så har det ju varit helg :)
ifredags kollade jag med pappi på syrrans match på grännäs..riktigt bra match och de vann med 4-0 , go girls!
efter de blev det nästan lite spontan fest, lina kom och hämtade mig halv elva ungefär var väl klockan..sen åkte vi upp till lisa & simon där vi förfestade lite körde "15" såklart ;) och det rulla in fler grabbar & flickor sen vare fullfart på..sen drog vi oss ner till d-sson, där vare väl typ lite annorlunda folk men jag hade skit kul 'ändå, full blev jag också haha, vi kikade in på melkes en sväng också där sara mfl satt och tröööna ;)
sen shake'a vi jäärnet inne på d-ssoooooooooon, nån ny DJ var ju också..riktigt bra  musik spelades där :D tummen opp för dom! 

Lördagen blev däremot nyktert men blev en d-sson kväll de också ;D
Jag, lisa, sampan och ida åkte en liten raggarsväng och snackade med sara  innan vi drog in på d-sson ögään ;)
dock inte lika roligt som fredagen men kul var det :) lite roligare folk i lördags kanske så det var skoj!
tack för denna roliga helg :D





Idag gick jag upp tidigt och det var grymt jobbigt haha, men när jag väl var oppe så vara inte så jobbigt längre, just den där själva stunden när man måste taaaaaaaaaa sig uppp ur sängen och ögonen knappt kan hålla sig öppna :P men det gick tillslut!
sen drog jag ner till Afrodite, my new home, typ haha ;)
som bosse typ alltid säger;
-Äre samma tjej?
emma färgade håret på mig och övade på uppsättningen, för snart gäller det ! :) och det kommer gå galant!
så var jag och besökte arbetsförmedlingen också (y)
och strax ska jag hämta systeryster...
ikväll blire promenad & badminton :D fan vad vi ska ta dom j'vlarna ;) ! haha eller hur linkan?

have a nice daay!
puss

Kommentarer
Postat av: lisa

tack för en skitkul helg cirre. :D spontant är bra! ;)

2009-05-12 @ 13:52:19
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0