all about us

TORSDAG
som bestod av en dag i staden. åkte in med mami och little L tidigt imorse, trött? JA.
kom in precis lagom till dom öppna, det är inte ofta de händer..
Matthew Williamsson kollektionen släpptes idag för H&M, folk var påt direkt..
fanns mycket fint, men med min ekonomi just nu så får jag tänka lite extra innan jag köper...tråkigt nog!
jag bara älskar ju att shoppa men sen när jag väl kommer hem med de jag köpt ..så blir jag så här; hmm.. behöver jag verkligen den här, har ju typ sån? haha.. gaaah
och just idag fanns inget av de jag var ute efter, finns aldrig för mig :( buhu.. först var vi på stan, sprialen sen åkte jag t o m ut till MAXI för att kolla om de fanns där..men naaaaaaaae!!!!!!!!  skit.
fick med mig hem 2 par strumpbyxor, jeans-shorts, en tunika och en tunika/klänning typ.
när jag gick på stan hörde jag en gammal låt som jag tänkte den måste jag komma ihåg när jag kommer hem... tror ni ja kommer ihåget eller? neee..blir så galen nu, kommer inte ens på hur den gick nu..skit, allt piss idag ! hah
en annan bra sak idag var iaf att min vän Bella klarade Gesällprovet idag :) :) :) <3<3<3 Grattis som fan!
när hon ringde och berättade så började jag ju nästan att gråta för hon gjorde det..så himla glad jag är och du med såklart :) hihi
hämtade henne efter hon gjordet så åkte hon med mig o mammi hem :)
sen har jag vart taxi här hemma, åkt ca 6-7 ggr fram och tillbaka på 1  timme eller nått...but I like it! ;)
åh snarre ska mor hämtas :D
imorgon är det fredag & Helg .wweeehooo (: men no idea vad som händer,...





















Kommentarer
Postat av: Bella

TAAAACK! :D<3 är så himla glad! På tal om helgen så vill jag i alla fall festa nån dag ;D

2009-05-14 @ 20:55:54
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0