UNDERBART

sommaren närmar siig....
så jävla underbart härligt väder va igår och är idaaaag!
igår var min syster ledig så vi låg ute här hemma och stekte, lekte, laga mat och tog en sväng på vika i det härliga vädret :)
idag är jag ensam hemma men självklart ligger jag ute och njuter av sooooooolen :D
igår var det sista gången på badminton för säsongen ...trååk och gick skit haha
men tack för denna säsong linis :) vi har haft jäkligt kul iaf ;)
får ta en update om helgen nån annan gång...nu ska jag kila ut igen ..hihi.höörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos..

2009-05-27 @ 18:41:14
Postat av: Anonym

Hej darling.. fick du jobba häcken av dig igår? kul! Du, ska vi köpa en spikmatta till mamma på mors dag på söndag? fråga pappa vad han tycker! pusspuss höna

2009-05-28 @ 10:12:44
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0