mitt minne är inte det bästa.. "börjar bli gammal" som sagt!

det har varit en grym helg hörrni ! :D

torsdags,valborg alltså blev kanoners, förkrööka hos bella med tjejerna och simp sen kom fler grabbs! :) vi körde öl-spelet och "15" som är riktigt roligt lek.
på vägen ner till melkes stannade en taxi så vi åkte med den ner, haha är ju inte så långt ner men kallt så det var skönt att få lift :D
Melkes blev riktigt nice efter renoveringen, det får dom ett plus för :D skoj och bra musik spelades också av Bruno & Gutte! riiktigt roligt att dansa och sjunga med till gamla hedliga låtar ;)
det som är ett minus är ju att dom bara har öppet till kl 1 :/ det är lite troojk. så de flesta eller jo typ alla gick över till d-sson,och såklart vare gratis inträde då med, så typiskt gick inte jag dit då :( hah. men jag gick hem med dani ist :)
bilder från valborg finns på bella & lisas bdb,facebook eller blogg ;)
en kommentar jag fick :
jag till en person,
-Vad gör du här?
den;
-amen jag fyller ju snart 18, blablablaa..( hörde, eller lyssna inte exakt på vad den sa )
Jag;
-Men du får ju inte komma in här!!!
DEN;
-Bara för du är snart 50 !
HAHAHA jag bara, dum i huvudet eller ..50 ? typ..


fredags kvällen åkte jag ut till sandvikebergen med lina, bella & carro där vi låg och myste med filtar & smaska på godsaker :) vi tittade på solnedgången och efter de blev det kallt..så vi drog hem till mig & myste och tittade på tv.. riktigt sega & trötta var vi så blev inte sent den kvällen somnade tidigt.



På lördagmorgonen åkte jag ut till sandvikebergen och solade med bells, carro & sampi, riktigt härligt väder var det, solit och fint :) sommarkänsla helt klart! Linkan kom ut en sväng också vartefter.
blev inget bad för den delen...vattnet var inte så varmt än ;)hehe
simon & linus kom ut och stekte lite med..sen tröttnade vi och blev hungrigaa.. blev laxsallad hos b och mys och planering för kvällen på hennes gräsmatta ( som inte är så stor) ;) hihi.
så den dagen tillbringades istort sett ute hela dagen:)
efter om och men bestämdes det att vi skulle dra in till sörping där vi blev bjudna på grillparty hos jocke. vi åkte dit och grilla, skit gott var det :D
där var ett gäng grabbs och vi girls, blev ännu en gång öl-spelet & "15" som vissa var mindre bra på hahah ;) men riktigt skoj var det :D tack tack !

men så trött FULLA vi var dåå :Dhaha

     
fler bilder finns på facebook och bella fixa några!

helgen har varit superduper kuuuuuul! :D <3

söndags sov jag typ hela dagen tror jag, för gick ju upp först kl 7 för att nån skulle ut och städa vid E22, OM det var jobbigt att gå upp :S  efter som vi kom hem såå sent, aldrig mer! haha
var ute och kollade fotboll på grännäs tror jag, mitt minne är så jävla dåligt nuförtiden hahah, som sagt börjar ju bli gammal....

Igår blev det promenad och badminton med lina, och det gick PISS!!
Idag var jag helt jävla slut i kroppen :S
ikväll var det match på grännäs, A-laget och vika vann :) greeeat då. riktigt spännande match.

nu är det godnatt för mig. hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå aldrig mer? ;) Det är väl skönt att gå upp tidigt ibland..

2009-05-06 @ 13:06:27
Postat av: Anonym

Åa vilken fin header babyface!

2009-05-06 @ 22:21:52
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0