1 Advent

och dagen kan ju inte bli bättre..eller mysigare.
vaknade upp med älsklingen idag :) ♥ ,blev en ganska sen frukost sen drog syster och jag ner på viken för att titta julskyltningen..och det är ju bara så himla mysigt,vilken julkänsla.. älskar julen!

igår blev det fest som planerat inte riktigt helt klart än vart, men det blev i viken för min del.Linis hämta mig så åkte vi till Anna för lite förkrök och självklart tittade vi på Dansbandskampen & vi röstade såklart..men inte tillräckligt tydligen,skilldes ju bara några få röster så att de skulle fått en guldstjärna till och direkt till finalen..men det blire nästa gång,right? MEN dom gick vidare iaf och det är väl huvudsaken :D
vandrade vidare till Melkes först för lite drinkar..muums köpte självklart P2! nya favoriten. blev massa snack men lite mindre dans för min del. efter melkes gick vi över till grannen, davidssons. där blev det dans!
riktigt skoj trevlig mysig kväll :) tack!
KALLT det var inatt då, gatan var svin hal..nu kanske vintern börjar komma?bara jag får snö till jul så är jag nöjd!

jag mår bra idag dessutom!! :)


pussssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Bella

hehe mitt fönster ser likadant ut ;D

2009-11-29 @ 21:46:50
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0