17 november

och det är bara 6 veckor kvar till jul och nyår !! oh shit.
visste ni att detta år har 53 veckor?

idag åkte jag ner med mammi på vika gjorde lite ärenden,påvägen ner åkte vi förbi den förfärliga branden som var igår..och idag var allt helt borta eller  skrot o skit var ju kvar men svart vare!
nu ska jag ta o hitte på nått o göra..städa kanske? wweeyy gör jag väl jämt typ.

måste bara tillägga att linis och jag vann två matcher igår!!! :D :D gladis är jag hah


en liten resumé ifrån helgens spektakel..
som blev en spontankväll och riktigt skoj sådan faktist :)
spontankvällar brukar oftast bli reedigt lyckade, right?!
förfestade hos wigren med grabbsen, fast dessa pinglor(bilden nedan) kom så slapp jag bli ensam tjejja ;)hih 
självklart blev det att titta på Dansbandskampen där vi hejja och rösta som faan på Titanix och guud så glaada och va vi skrek när de gick vidare, en del grabbs ställde sig opp som att det var värsta fotbollsmatchen?! :D
sen hamnade vi på Melkes där det var lite folk (småfolk) ;)
jag blev lite arg på farbror blå också som tyckte jag såg minderårig, eller kanske full ut? hahaha visst självklart visar jag upp leg mitt upp i ansiktet pån typ! HAH. lite små kul.
tack för en kul kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0