Cecilia

är dagens namn :)..Grattis till alla Cecilior!
och  jag är fortfarande förkyld..fasen jämt sjuk/förkyld :( men jag som proppar i mig massa vitaminer och shit borde väl hålla mig borta från detta..icke sa nicke!

helgen har varit braa.
fredagen spenderades hela dagen i norrköping,först var det flyttstäd på schemat i systers lägenhet/rum och det gick skit snabbt :) blev en snabbrunda på stan..sen bara vänta till kl skulle bli 6 då åkte Lisa, Emma och jag ut till himmelstalund, Statium Arena för att titta på fotboll.satt där i 3 timmar! viken var så duktiga så:)
åkte hem till lisa så jag kom precis till utrösningen av idol, och jag håller fortfarande på att erik kommer vinna ;) fast blev lite nervös nu när han hängde lös :S fan man får inte glömma bort att rösta på han hörrni!

lördagskvällen blev i lisas lya. i soffan för att titta på vikas dansband Titanix i dansbandskampen och dom gick vidare med en guldstjärna :D faaan så nice!!
blev en nykter men trevlig helg ! det gillas.

idag var jag uppe med tuppen, nästan? jävligt trött var jag imorse iaf..men syster och jag tog oss in till norrköping för att hejja på grabbsen på fotbollen igen ;) gick ju bra i början men det slutade inge vidare för killarna :/ fan så tråkigt!! 
tog en tupplur när vi kom hem..fifan så trött jag var och nu har vi ätit och farmor & farfar är här på lite middag och fira mig hihi snart blir det nog glasstårta..min favvo sen jag var liten tjejja.

nu och imorgon måste jag vila, tagga ,ladda inför the most exciting match imorgon som står på spel!!
gokväll psus
  

Kommentarer
Postat av: Bella

Lycka till imorgon!

2009-11-22 @ 17:51:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0