mycket trevlig dag

idag var jag oppe halv 8 och det är riktigt ovanligt för att vara mig.men jag åkte till Linköping med Lina där vi körde en heldag runt Ikea området :) nu är jag riktigt trött och har ont i kroppen sen gårdagens träning,speicellt i nacken :S aaoouch! men dagen var riktigt trevlig !:)
köpte present till pappi som fyller år imorn och så köpte jag massa ljuuuuuuus ilove doftljus och nu på hösten är det speciellt mysigt att tända dom..grr
har precis sett på andra avenyn..och det är ju bara för braa.Roxanna äger.men vilken tjej hon är,hennes attityd är ju grym.

imorgon ska mia jag och pappa ner davidssons för att bowla och äta lunch, mycket trevligt :)

nu säger jag nog godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0