Fredag

mycket mycket trevlig kväll igår :) bella, lina lina och jag åkte in till norrköping för att fira issaa som blev gammal igår ;) Vi käkade på Babel torn, första gången jag va där, mumsit gott var det! sen drog vi hem för en del skulle upp o jobbe idag men resten drog vidare nånstans. hoppas du hade en bra dag isabelle :)
skapligt jobbigt var det att åka hem igår, så jävla dimmigt ute :S men det gick bra!

idag kände jag mig väldigt uttråkad så jag var bara tvungen att göra nått, så jag möblerade om mitt rum litegranna, pappa gillar inte när jag säger att jag vill göra det men jag klarade det galant själv ( lite hjälp av morsan) så nu äre klart och jag blev trött o svett !

ikväll har jag ingen aning om vad som ska hittas på är ju trots all Fredag idag.. men det märks väl
ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0