love-love-love

imorgon ska jag, mams och paps åka in till norrköping till systers place,hjälpa till att flyttstäda hennes rum.. och förhoppningsvis hitta lite smått o gott som kan följa med mig hem till min garderob och fylla på skosamlingen kanske? ;)
kan tänka mig att det blir en liten runda på stan också? why not liksom.
fick en en katalog ifrån Åhlens idag (systers nya jobb , i kista galleria) och det var massa massa kuul där i, hittade massor jag vill ha i julklapp,hihi :) och som jag ska ge bort kanske. ;) maaaasssa inspiration fick jag och blir mer o mer sugen på att flytta och köpa massa nytt o fint..fast måste nog vinna en mille först!!  men drömma kan man ju få göra. 
ååååh vad jag längtar till julen!!! det är så mys.
gud vad mycket massaa det blev då..
hade jätte mysigt hos älsklingen igår :) hoppas du var nöjd med din dag! :)

idag var det nog snabbaste duschen som jag har gjort..märkte att det ej fanns varmvatten när jag stod där inne.så det tog nog 10 sek för mig..uuusch fy vad kallt det var haha men snabbt gick det! 

snart är det helt plöstligt helg igen :O hinner fan inte med hah  

ikväll är det mycket bra på tv dock kan jag inte se allt,de flesta är ju samma tid..aja ha en bra kväll!


Rah-rah-ah-ah-ah-ah......



Kommentarer
Postat av: Bella

hah typiskt det där med varmvattnet bara för vi pratade om det igår :p

2009-11-19 @ 22:50:46
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0