räddaren i nöden

Idag kom första snöön här då!! och jag tycker ju det är mysigt så jag har inget emot det .hihi
något som jag har emot är att bli väckt kl 6 på morgonen :S är ingen höjdare precis..men vad gör man inte för nån som fyller år :) idag var det pappas tur att fylla år!!
när pappa mia och jag fick somna om igen efter att mamma o lisa åkt till skola och jobb så åkte vi ner till Lilla blå och tog en lunch och titta ut på den häärliga snöön :) fast det är ruskigt kallt o burrriigt ute. sen tog pappa och jag en bowling runda, 1 serie blev det och gick inge vidare för mig haha.
En annan sak idag också är att Dani tog körkort :) :) Maaaaaaaasssssaaaaa Grattis till dig älskling!!Du är bäst<3<3
beställde läpp-cerat igår och fick det idag, kan säga att det rädda min dag typ :D är i stort jäkla behov av det och älskart!
nu blire lite städ, fix och trix innan gästerna kommer!

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha. du och ditt jäkla läppcerat alltså :P

2009-11-04 @ 21:28:03
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack baby, älskar dig! :)

2009-11-05 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0