städtime

yes, precis så är det städtime just nu för mig,går väl sådär blev så himla varm så tog en paus.
lets go again!

hänkade Lina & Malin till stan igår, shoppingdags för linis igen ;)
"she is clever but a little bit crazy"  ;D
Först gick vi runt i spiralen o de, käkade lunch på en restaurang som jag aldrig ätit på (kommer inte ihåg namnet) men det var gott, Thai-restaurang. :)
sen åkte vi ut mot Ingelsta Centrum..blev en hel dag, mkt trevligt:)
fick med mig lite smått o gott hem iaf.. no big stuffs..men 3 nail polish ifrån kicks!




hittade ne liten mysig grå kjol i syrrans "släng säck" som jag nog ska behålla :)
   

back to work!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe jaa de ska bli så himla underbart :):):)

2009-11-25 @ 20:04:04
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0