huvudvärk

var tänkt att jag skulle åka in till norpan med mamma och pappa imorgon men eftersom jag ska jobba imorn så åkte jag in idag ist.hämtade upp syster hemma sen åkte vi ut till blomsterlandet och bolagret..mor hade besällt lite grejer ifrån blomsterlandet som vi fick bära och stonka ut till bilen, men det klarade vi! åkte vidare in mot city där jag gick direkt för att leta ett par skor. käkade på stan och mötte sedan upp lillasyster och sen åkte vi hem :)
jag fick med mig ett par skor, örhängen och en klänning/tunika hem iaf.
fick min första parkeringsböter idag också..weeehooo. kändes väl sådäär :/ 300 spänn åt helvete typ.hah
fick en jäkla huvudvärk och blev skit trött när jag kom hem..buuhuu :/ ikväll blir det tv och film. ha de braaaaah


Kommentarer
Postat av: Bella

felle och jag pratade om de där skorna förut idag :P

2009-10-22 @ 19:30:26
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiina inköp käcc !!

2009-10-22 @ 23:41:11
URL: http://maown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0