jag vet vem jag är när jag är hos dig.

idag är det Tisdag och släkten har åkt hem, kändes tomt direkt eftersom det har varit fullt hus sen i fredags, men det har varit trevligt att ha dom här.
Igår hade lina och jag en av dom viktigaste matchen, och jag var skit trött och seg efter helgens bravader men det gick skit bra och vi vann :D wooho!

idag hade jag lite mer energi än vad jag hade i söndag och igår..(söndagen blev sängen hela dagen) värsta dagen i mitt liv tror jag. så idag städade jag hela huset och tog mig i kragen och tränade!
imorgon är det onsdag som innebär oktobermarknad här i las vikas..självklart ska jag ta mig neråt och gå en sväng, lite små mysigt.

här är en bild från helgen som jag snodde från Lisas blogg där finns fler!


pussis

Kommentarer
Postat av: Bella

jo visst vettu , nästan allt är nytt där nere :P om du inte ska jobba imorgon så får du komma och hälsa på mig ; )

2009-10-27 @ 21:48:59
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0