lördag 3 oktober

vilken lördag!

började dagen med att stå i kiosken ute i grännäs med mammi och pappo :) samtidigt som vi stod och titta på när syster spelade match, och dom vann :) och det var riktigt kyligt ska ni vet fast att vi stod inne i kiorren.. burrburr.
efter matchen drog vi hem för att käka mat innan det var dags att dra ut till grännäs igen för vikas A-lags sista match som fick spelas i spöregn men det var inga bekymmer för grabbsen dom vann med hela 20-0 , så himla duktiga grabbar ;D hem och fixa inför kvällen som började med förfest i lisas nya place jätte mysigt och fint har hon :) och det var super kul! kvällen forsatte sedan på melkes där det var mycket mycket folk :D fast mitt minne är såklart ganska dåligt ..vet inte vad det är med mig nu längre :S men det är ju inte de enda som är fel på mig .nått jag inte har problem med ? typ.  och som vanligt så har vi blivit ganska dåliga med bilder nu för tiden..men jag fick några pics iaf.när melkes stängde gick endel till d-sson men jag gick hem med baby.
men grymt rolig kväll, tack mina underbra vänner <3


söta värdinnan :)


sötisar :)


bells med sin goda slajm drink ;D


sampiii :)


haha


simp och cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0