need to heat from you

varför ska det vara så kallt här inne ?!! jag fryser ihjäl snart.. inne ska det vara varmt,punkt slut.
det värsta med denna årstid som jag annars älskar är att jag=min hud torkar ut snart så att jag kliar sönder mig och det är ju inte så bra..but i can't help it. är väl meningen att jag ska leva med penicillin ungefär..:(problem girl.
det är så jävla jobbbigt rent ut sagt..både fysiskt och psykiskt.
tur att jag har mina vänner som får mig att tänka på annat och får mig på bra humör.love to you.
_

hade en jätte trevlig och kul kväll igår hos sampan, det var jätte gott allting :) fixade du bra! <3
kul att få träffa alla en del var jätte länge sen man sågs så det var kul! :) måste vi göra lite oftare hörrni.

jag vill flytta.


Kommentarer
Postat av: emma

jaa den var mysig och skoj :D riktgit skoj att ses :) <333

2009-10-17 @ 14:26:36
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

allt pepp behövs, tack<3

2009-10-17 @ 15:41:39
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0