"stäng det blir kalllllllllt"

skriker jag varje gång någon går in genom min dörr nu, för uusch så kallt deet är :S sitter här o fryser med tända ljus.buurr
och är lite lätt små irriterad på mig själv... har ont i huvudet dessutom!
imorgon ska jag ta en dag då jag ska tänka riktigt ordentligt vad jag egentligen vill och måste göra något åt det också!! vet inte om jag klarar av att sitta här hemma så många dagar till ..nono.

____________

följde med och agerade taxi åt bella idag in till norrköping..kändes att det var ett tag sen man var där sist. blev stan-maxi-stan igen. åt skit god lunchbuffe, nya favvo stället tror jag! ute på maxi.
hämtade opp felicia på hennes skola och fick se lite av den :)

nu ska jag strax byta om in för badminton matchen ikvääääällll. nja sådär taggad faktist. men blir nog kul!

ha däÄ!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja tääänk ordentligt. du har ju faktist ganska många alternativ ändå : ) tack för skjutsen idag.<3

2009-10-12 @ 21:20:07
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0