Trick or Treat


Det börjar närma sig Halloween time ...!
såå just nu håller jag på och skär en pumpa, som har blivit en uppgift för mig i denna familj sen några år..men jag gillart! fast just idag har jag ingen fantasi på o göra något roligt så får bli att skära ut den på de vanliga sättet.

igår var det oktobermarknad här i lilla vika men tyckte ändå att det var mycket folk :) fint väder fick vi också fast när solen försvann så var det mig riktigt kallt..men det hör väl till denna dag?
Knallade runt på förmiddagen med paps och mia.man blir ju ganska hungrig av att gå runt där så vi blev såklart fika sugna med det var vi inte ensamna om på lilla blå iaf :O vi köpte fikat och gick in till bella på afrodite och satte oss ,funkade galant :D Gick runt en vända med bella vid lunchtid då köpte jag strumpor som är en tradition ;)
Väntade till mamma slutade kl 3 så gick jag en vända med henne också :) men då började det bli kallt och vi var kissnödiga och hungriga så vi blev inte länge kvar där. åkte hem och åt lax,muuums!
åkte sen hem till baby och myste <3
så igår var det en lång och bra dag :) idag är den lite tråkigare ..:/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0